Dobrodošli! Možete se prijaviti ili registrovati. Zaboravili ste lozinku?

Internet prodaja

1.
Zakonska odgovornost za nesaobraznost prodate robe:

Poštovani potrošači za naše kupljene proizvode preko interneta imate pravo da iste reklamirate ukoliko nije saobrazna ugovoru o prodaji.
To podrazumeva da po prijemu proizvoda u vašoj državini ukoliko isti nije saobrazan u ugovoru, imate pravo da od nas zahtevate u reklamacionom postupku zamenu nesaobraznog proizvoda ili raskid ugovora - povraćaj novca.
Sve troškove saobražavanja proizvoda po ugovoru snosimo mi kao trgovci. Takodje u roku od 6 meseci od dana kupovine proizvoda preuzimamo zakonsku obavezu tereta dokazivanja nesaobraznosti proizvoda.


2.
Pravo na reklamaciju:

Poštovani potrošači, kupljenu našu robu koja nije saobrazna možete reklamirati na našoj internet stranici www.ready.rs.
Istu reklamaciju možete podneti na navedenoj internet adresi eprodaja@ready.rs, licu za prijem reklamacija Katarina Mitić.
Navedenu reklamaciju možete podneti na internet adresi uz račun o kupovini.
Vaša reklamacija biće zavedena u knjizi primljenih reklamacija koju vodimo za našu internet prodaju.
O prijemu reklamacije bićete blagovremeno obavešteni pod kojim je brojem zavedena vaša reklamacija.
Po prijemu reklamacionog zahteva bićete bez odlaganja, a u roku od 8 dana obavešteni u pisanom ili elektronskom obliku, o odluci o reklamaciji.
Ukoliko vaša reklamacija bude prihvaćena isto će se rešiti u roku od 15 dana, od dana podnošenja reklamacije u skladu sa odlukom i predlogom navedenim u odluci reklamacije.
Ukoliko prihvaćenu reklamaciju iz objektivnih razloga ne možemo sprovesti u roku koji je dogovoren obavestićemo vas o produženju roka iz razloga što nam je potrebna vaša saglasnost radi produženja istog.
Nemogućnost da dostavite ambalažu robe, ne može biti uslov za rešavanje reklamacije niti razlog za odbijanje i otklanjanja nesaobraznosti reklamirane robe.
Dodatno obavešenje ćete dobiti putem naše e-mail adrese i broja telefona 062/775-249.

3.
Pravo na odustanak od ugovora na daljinu - internet prodaju:

Poštovani potrošači saglasno članu. 28 zakona o zaštiti potrošača imate pravo da odustanete od zaključenog ugovora na daljinu - internet kupovini u roku od 14 dana, od dana prijema naše robe u državinu bez navodjenja razloga i dodatnih troškova.
Navedeno pravo o odustanku ostvarujete na našem obrascu za odustanak od ugovora zaključenom na daljinu.
Vaša izjava o odustanku smatraće se blagovremenom ukoliko je poslata nama u roku od 14 dana.
Vaša izjava o odustanku ugovora počinje da proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata nama.

4.
Uslovi,način i troškovi isporuke robe:

Prilikom poručivanja robe, veoma je važno da što tačnije popunite porudžbenicu sa ličnim podacima, da bi se smanjio rizik da pošiljka zaluta. Proizvodi koji su naručeni preko našeg internet sajta plaćaju se pouzećem sa poštanskim troškovima. Cene proizvoda koje su ispisane ispod slike proizvoda su sa PDV-om. Prilikom preuzimanja robe, vrednost sa porudžbenice biće uvećana za troškove dostave koji su fiksni i iznose 320,00 dinara bez obzira na vrednost i težinu paketa.Takodje troškove povraćaja robe snosi potrošač, u slučaju odustanka od ugovora, u iznosu od 320 dinara.

Dostavu vrši DAILY EXPRESS (011/331-33-33, www.dailyexpress.rs), a paket stiže na Vašu adresu u roku 2-3 dana od potvrde Vaše porudžbine, sa kojima imamo zaključen ugovor o isporuci i transportu prodate robe. Dostava se vrši isključivo na teritoriji Republike Srbije. Radno vreme kurirske službe je svakog dana od 9h do 17h, subotom od 9h do 13h.
Troškovi vraćanja robe - U svom asortimanu prodaje nemamo robu koja se ne može poslati ili vratiti Daily Expressom tako da potrošač u ostvarivanja prava raskida ugovora na daljinu, nema troškova vraćanja robe koja se zbog svojih karakteristika ne može vratiti poštom.

Ukoliko kupac odabere plaćanje preko žiro računa prodavac će u najvećem broju slučaja poslati pošiljku najkasnije sledeći dan nakon što primi potvrdu o uplati.

Broj žiro računa je: 275-220021839-28

Nakon što dostavljač (firma koja vrši dostavu) primi pošiljku od strane prodavca, prodavac više nije odgovoran za dalji tok isporuke i eventualna kašnjenja, i za probleme koji mogu nastati u vezi dalje manipulacije i isporuke robe.

Ako poslata roba nakon obaveštenja o isporuci ne stigne u očekivanom vremenu (prema pravilniku dostavne službe), kupac bi o tome trebao obavestiti dostavnu službu ili nas možete kontaktirati broj 062-775-249.

Naručeni proizvodi pakuju se na način da tokom transporta ne budu oštećeni, a sve su pošiljke osigurane od strane dostavne službe. Prilikom preuzimanja kupac je dužan proveriti stanje pošiljke i u slučaju oštećenja odmah reklamirati proizvod dostavljaču (izvršiocima firme koja vrši dostavu). Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili: da ste dobili proizvod koji je oštećen, ne radi ili niste poručili u obavezi ste da nas obavestite o neispravnosti pošiljke 24h od prijema putem mail-a ili na telefon 062-775-249.

Bez obzira na zakonsku mogućnost da vi kao potrošač ne možete odustati od ugovora, omogućavamo vam pravo odustanka putem obrasca za raskid ugovora, gde vršimo povraćaj novca ili zamenu proizvoda po vašem izboru.

Ukoliko prodavac nije u mogućnosti dostaviti sve naručene proizvode obavestiće kupca i dogovoriti produženi rok isporuke, zamenu proizvoda ili otkazivanje naručenog proizvoda. Ostali naručeni proizvodi će biti isporučeni.
U slučaju ostvarivanja prava na odustanak od ugovora na daljinu podnošenjem zahteva - izjave od odustanka od ugovora, potrošač ima prava da kupljeni artikal zameni drugim ili da odustane od ugovora, u kom slučaju će istim biti vraćen novac uplaćen po osnovu kupljenog proizvoda na daljinu.

Dostava 320 rsd